Artikelen

Nieuwsarchief

Twitter

   

Trots op een van onze klanten:

Snelste stijger in technologie!

Koen van Geffen (Directeur) staat met Voiceworks vandaag in de Volkskrant. Ondanks dat vele telecombedrijven last hebben van veranderend belgedrag van zakelijke klanten groeit Voiceworks als kool.

Koen van Geffen is namens Voiceworks geïnterviewd door Wouter Keuning van de Volkskrant over de expliciete groei die Voiceworks meemaakt. In 2004 startte Koen van Geffen samen met drie mede-directeuren Voiceworks. Wouter Keuning interviewde Koen van Geffen over het ontstaan van Voiceworks tot nu.

In de Volkskrant vertelt Koen van Geffen het volgende;“De timing leek in eerste instantie niet al te best, aangezien de perceptie van de markt was dat de kwaliteit vaak te wensen overliet. Voiceworks begon met het aansluiten van bestaande telefooncentrales, omdat digitalisering van het hele proces nog een stap te ver was. Tegelijkertijd ontwikkelde Voiceworks een opensourceplatform. Op het moment dat de zakelijke markt er wél klaar voor was had Voiceworks meteen een volwaardig en functionerend platform. ‘Doordat we het hele netwerk van begin tot eind beheren, kunnen we kwaliteit leveren’.

De expliciete groei leidde tot een groei van het aantal medewerkers van 9 (2010) naar 50 medewerkers (medio 2012) en een jaaromzet van 5,7 miljoen (2011) naar een verwachte 10 miljoen (2012). Koen van Geffen stelt verder;“De nieuwste loot aan de stam is een dienst waarbij het vaste en mobiele netwerk zijn geïntegreerd. ‘Niemand hoeft nu meer met twee telefoons, een zakelijke en één voor privédoeleinden rond te zeulen. Als je op vakantie bent, kan je op die ene telefoon bijvoorbeeld al je zakelijke inkomende telefoontjes automatisch doorsturen naar je Voiceworks, terwijl privécontacten wel naar je telefoon doorgeschakeld worden’.”

Bron: www.voiceworks.nl